- Mikor kapom meg a rendelésem?
Minden termékünk raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. Amennyiben a GLS csomagfeladást választod, az munkanapon 10:00 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak - akár házhozszállítással, akár csomagpontra kéred - . A rendelésed leadásától számítva átlagosan 1-2 munkanap a szállítási idő. (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele)
Foxpost szállítás esetén a munkanapon 10:00 óráig leadott rendeléseket még aznap elhelyezzük a Foxpost automatába. A Foxpost által szállított csomagok kézbesítési ideje 3-4 munkanap.
- Vannak Roniki üzletek?
Nincs üzletünk, jelenleg csak online vásárlásra van lehetőség.
- Rendelésnél elrontottam a színt/darabszámot/címet, mit tehetek?
Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@roniki.hu email címen, és a csapatunk segít a módosításban.
- Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?
Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni, a rendelés folyamatról e-mailben értesítünk.
Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.
Írj nekünk az info@roniki.hu email címre ezzel kapcsolatban.
- Kapok számlát a megrendelésről?
A rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet emailben küldünk el, amikor a csomagot átadjuk a futárnak.
Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt ,esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, jelezd, és újból elküldjük a számlát.
- Több termék esetén mennyi a szállítás?
Több termék rendelése esetén a termékeket egy csomagban küldjük, ezért csak egyszer számítjuk fel a szállítási díjat. Ilyen esetben spórolhatsz a szállítási díjon.
- A futárnak csak készpénzzel fizethetek?
Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
- Mikor érkezik a csomagom?
A rendelésed leadását követően csapatunk emailben tájékoztatni fog a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.
Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.
- Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?
Vedd fel a kapcsolatot a futárral, megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.
- Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?
Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat.
Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előre utalással tudsz tőlünk rendelni.
Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.
- Nem tetszik megrendelt termék, mit tehetek?
Jogodban áll a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a terméket indoklás nélkül.
Ha bármi kérdésed felmerülne, keress minket bizalommal az info@roniki.hu email címen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, mely hétköznap 8:00-16:00-ig elérhető: +3630/1602111